Darıca’da Hizmet Kalitesinin Artması İçin Eğitimler Devam Ediyor

Darıca Belediyesi, güler yüzlü hizmet politikasıyla hizmet veren sosyal tesislerde hizmet kalitesini ve verimliliği arttırmak amacıyla işletme iştirakler personeline yönelik eğitim düzenledi.

Gündem Yayın: 13 Aralık 2024 - Cuma - Güncelleme: 13.12.2024 11:31:00
Editör - Zeynep DİLER KAYA
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

İnsan odaklı belediyecilik anlayışıyla hareket eden ve güler yüzlü hizmet politikasıyla hizmet veren Darıca Belediyesi sosyal tesislerinde verimliliği ve hizmet kalitesini arttırmak amacıyla eğitim düzenlendi. Darıca Konferans salonunda düzenlenen eğitimde müşteri memnuniyeti arttırmak ve daha kaliteli hizmet verilmesinin önemi anlatıldı.

HİZMET KALİTESİNİ ARTIRMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ

Hizmet çıtasını daha yukarı taşımak için eğitimleri önemsediklerini belirten Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, “Darıca Belediyesi sosyal tesislerimiz vatandaşlarımızdan en çok olumlu geri dönüş aldığımız çalışmaların başında geliyor. Bu çıtayı daha yukarı taşımak ve hizmet kalitesini arttırmak için personelimizin kendilerini daha iyi geliştirmelerine ve vatandaşlarımıza daha iyi hizmet vermelerine katkı sunmak için eğitimlerimiz devam ediyor. Yapmış olduğumuz işteki başarı çıtasını yükseltmek, kendimizi her gün yenileyerek geliştirme noktasında emek sarf etmek bugün için vazgeçilmezlerimiz arasındadır. Bu nedenle de eğitimleri önemsiyoruz. Halkımıza, hemşehrilerimize verdiğimiz hizmetin kalitesini her geçen gün artırmak için personelimizin kendisini geliştirmesi amacıyla eğitim çalışmalarımız aralıksız sürüyor ve bu tempo artarak devam edecek" dedi.

                     #haber   #darıca  #muzafferbıyık   

#
Ek Fotoğraflar
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.